@“Jelibon16” Benim 2ci doğumum ilk dogumum zor olmustu doktorum bekleyelim dedi zor olur geceni bulur dedi 2 cm vardi aciklik ama cok kolay oldu herkes sasirdi sabah 11 de ilac verildi sancim artinca suyumu patlatdi 30 dakika sonra kizim kucağimdaydi cok sukur Allah yardimciniz olsun 🙏❤️