ucr13 Çok geçmiş olsun. Biraz önce bir yazı okudum, ağrı sıralamasında en şiddetli ağrı 1.derece yanık, kemik kırığı, taş düşürme, doğum diye gidiyormuş. Normal doğurursanız bu ağrıdan fazla olmayacak, önceden küçük bir tecrübe olmuş oluyor. Olmasa daha iyiydi tabi ama yaşayacakmışsınız bunu da