gggb 39+2 planlı bi şekilde spinal sezeryan olucam yarın 9 ay nasıl geçti hiç anlamadım dualarım sizinle olucak öneri tavsiyeleriniz varsa açığım 🫶🏻
Dxxnx Ay bende 39+0 da spinal sezeryen olacağım yarın saat kaçta olacaksınız birde bebeğim kilosu kaç