Mom2123 Ilk kızımın ismi Rüya. Ikinci kızım için isim arıyorum ve bu üç isim arasında kaldık, yardımcı olursanız sevinirim kızlar 💕 yeni isim önerilerine’de açığım, hem isim arayanlarada yardımcı da olmuş oluruz 😊
Mom2123 Sedavedoga Evet benimde çok hoşuma gidiyor Doğa ama tek “sorun” biz yurtdışında yaşıyoruz ve ğ harfi yok yani pasaportunda veya mesela ilerde okulda Doga yazılacak ve başta öyle seslenilcek. O yüzden arada kaldım, belki iki isim koyarım 😊