Arzu177 Merhaba arastirma hastanesinde yaptirdigim ikili testte riskli cikti Ma ozelde yaptirdigim ikili test normal cikti ne dusunucegimi bilemedim.Basina gelen var mi
BurcuArya35 Arzu177 ilk defa böyle birşey duyuyorum canm grafikte cok mu farklılık var sonuçları paylasabilir misin