Seyma2255 Merhaba kizlar en son birisi normal doğum 7000 TL demişti ben 23 Mayıs’ta medipole baslicam inşallah acaba hala fiyatlar aynı mı yoksa zam geldi mi bilgisi olan var mı acaba
Esmaaa61 Seyma2255 ben şuan oraya gidiyorum bu ay sonu inşallah doğumum olacak,Temmuza kadar normal doğum 7 bin, zorunlu sezeryan 9 bin, istekli sezeryan 11 bin dediler bize
ilkimbebee Cagla2604 canım nasıldı odalar falan bende doğumu orda yapıcam inşallah 🙏 odalar hakkında bilgi verebilir misin odada masa varmı kapıya süs asabilmek için aparat var mı şerbet verdiler mi ?
Seyma2255 Esmaaa61 benim Kasım da olucak doğum temmuzdan sonra zam gelicek demek ki acaba kapora falan verip zamdan etkilenmeme şansımız varmı ki bir konusmam lazım
Cagla2604 ilkimbebee büyük organizasyon istemiyorlarmış yapamadı görümcem sadece mavi pembe renkte süs kendileri asıyor sen kapı süsün varsa asabiliyorsun ona izin var şerbet vermiyorlar Bi kaç tane balon koymuşslr kapının önüne daha fazlasına izin vermiyormuş hastane
Esmaaa61 Seyma2255 yani ben öyle biliyorum başka giden arkadaşlarım da öyle söylemişti,kapora verme meselesine gelince pek sanmıyorum ama siz yine de bir konuşun isterseniz
ilkimbebee Yeliz-blgn93 perşembe günü kontrolüm var gittiğimde daha detaylı sorarım teşekkür ederim 🌸