Kızlar merhaba 1 hafta önce doğum yaptım bebegimi emzirdikten sonra hemen gurultulu bir şekilde kakasini yapıyor 1 haftadır bu böyle devM ediyor dünde topuk kanı için sağlık ocağına gitik kilosunu baktılar 3 kiloydum 2700 düşmüş çık moralim bozuldu hemşire normal dedi ama sık sık emzirmem gerektiğini söyledi kakasini sormayı unutmuşum acaba ishal mi bebeğim