Mylifeee bendede vardi. Ben klomen kullandim hamile kaldim. Keseyi gormek icin hastaneye gittim keseyi gorduk ama bi tanede kistin olusmus ddi. Genelde boyle ilac kullananlarda veya o yontemle hamile kalanlarda oluyo. Bende klomen yuzunden oldu , eger asilama yaptirip hamile kaldiysan sendede o yuzden olmustur. Onemli bisy degil o bebek buyudukce kist kuculup yok oluyo, o yuzden sikinti felan etme sakin