Bugün doktora göründüm devlete gittim, depremden dolayı doktorum gitti. Neyse saçma sapan bana sen kilolusun sezeryan düşünme iyileşmesi uzun sürer dedi ve beni çok korkuttu kızlar oysa kilomu bilmiyor, sizce bu durumu yaşayan oldu mu benim aklıma ilk devlet hastanesi sezeryan için ilk yok diyor normal için zorluyor diye düşündüm ama işin içinden çıkamadım kilolu olupta dikişi geç iyileşen var mı ?