Herkese merhaba kızlar 26+4 haftalık hamileyim ve ilk gebeligim olduğu için tecrubesizim. Sizin tecrübelerinize ihtiyacim var. Şimdi sorum şu ki ben normal doğum düşünüyorum bir aksilik olmazsa doktor yine de gün vs veriyor mu tahmini su zaman gelir vs gibisinden. Etrafımdakiler hep soruyor doktor gün verdi mi verdi mi diye. Bende bilmedigim için ne zaman isterse gelir diye düşünüyordum. Perşembe günü kontrolümüz var doktora sorsam absürt mü kaçar 🙈