Nur2626 Bernasnli evet farkındayım ilk gebeliğim değil burda tahminde bulunanlar var o yüzden koydum belki bilen olur diye 😂
Bernasnli Nur2626 o zaman ben % 50 şansımı kullanıp kız diye umuyorum 😂 sağlıklı mutlu güzeller güzeli kızın olsun bahtı güzel olsun
Nur2626 Melekler12 tamam teşekkür ederim artık 11 haftalıkken gidicem o zaman tahmin olur gibi ne geliyor