Kızlar 39+5 çam ve sakurada spinal sezeryan oldum bebek iri diye ki dedikleri gibi oldu. Evde sancım başladı sabaha kadar ara ara çektim normal doğum beklediğimiz için hep beklemiştik. Doğum öncesi ve sonrası sıkıntı yaşamadım ama sütüm az az geliyor bebek daha 24 saatte kilo kaybetti diye mama başladılar. Bende bol bol emzirme istiyorum. Olan sütüm de gidecek çünkü bebek meme de zorlanmak istemiyor zor veriyorum ki yoruluyor. Verdikleri yemek az zaten doymuyorum dışardan kayınvalidem çorba vs gönderdi içtim. 16 saatte 235gr kilo kaybı çok mu?