Glsm1289 bende 33+4 te sezaryen oldum haftası küçük olduğu için bebeği yormak istemiyorlar 45 cmdi boyu, avucumun içinde kafası ayakları dirseğime geliyordu ki küvöze girdi 17. Gün aldım kucağıma 2090 gram doğdu 2200 falandı yanlış hatırlamıyorsam eve gelirken sormak istediğin olursa seve seve cevaplarım🥰