Arkadaşım ben de geçen ay ve bu ay yapıyorum laboquick marka ve geçen ay yumurtlamadım düzenli olarak yaptığım halde ama normal bir durummuş her ay yumurtlama olmayabiliyormuş bu ay yaptım ve dün pik gördüm bugün de çatlama ☺️ Allah gönlümüze göre versin inşallah sağlıklı ve hayırlı evlatlar isteyen herkese de bizlere de 😇