YusufBetlBulut Bugün ayrıntılı ultrasona girdim iki böbreğinde büyüme varmış doğuma kadar düzelebilir dedi başına böyle bişey gelen oldu mu düzelir mi?
deletedmom734 YusufBetlBulut canım haftan kaç seni korkutmak istemem ama bol su iç ... benimde 1 hafta önce sol böbrekte çıktı ama benim haftam 36... bebek baskısından oluyormuş ağrısı beter bişey
Semraylmz YusufBetlBulut Tam olarak bi bilgim yok ben yaşamadım fakat çevremde gördüğüm kadarıyla ya doğuma kadar düzeliyo yada doğumdan sonra ufak bi işlem yapılıyo bebeğe. Allah şifa versin doğuma kadar düzelir inşallah kendinizide bebeğide üzmeyin
Newmomy YusufBetlBulut Benmde detaylı ultrasonda genişleme cıkmıstı bebegimde . Erkek bebeklerde olurmus genellikle ve doğuma kadar kapanabilir demişti bugun 35+3 üm kontrolden geldim ve cok şükür normale dönmüş. Sizin yapacak hiç birşeyinz yok su içmekle beslenmekle alakalı bişey degil umarm gecer szinkide🙏🏼
Zhrnc YusufBetlBulut bizimde öyleydi doğum yaptım bakıldığında bitişi 9 mm diğeri 7mmydi Şimdi 7 olan normale dönmüş, 9 olan 5e inmiş Düzelebiliyor korkma sen ama ihmal de etme hiç
Yaremmm Benimde bebeğimin sol böbreğinde büyüme vardı, 22 . Haftada detayli ultrasonda farketti doktor, şuan 30+3 teyim çok şükür büyüme durdu şuan herhangi bir sıkıntı yok .doktorum bana bebek çişini yapabiliyor damarlar da tıkalı değilse sorun olacağını sanmıyorum demişti .İçinizi ferah tutun allahın izniyle bir sıkıntı olmaz.
deletedmom734 Semraylmz inan emin olamadık canım bi baskıdan dendi bi ufak çaplı bir taş düşürülmüş dendi... sayılı günüm kaldığı için sabrediyorum
Semraylmz deletedmom734 Aynı durum bendede olmuştu 36. Haftanın sonunda. Ağrısı hala geçmedi ama şiddetli bi ağrı değil. Bebeğin büyümesinden kaynaklı olabiliyomuş doktorum normal olduğunu söyledi. Tamamen geçmesede umarım sizin ağrılarda azalır. 🙏🏻
deletedmom734 kayaeda yeni anlıyorum ya 🙄😶 ben kendimden çektiğim için son günlerde direk kafam oraya gitmiş
Yeniievli geçmiş olsun canım.benimde sağ tarafım agrıyo kaynanam bebek büyüyo ondandır diyo,bende doktora gitmedim daha 28 haftalıgım. Senin belirtilerin nelerdi böbrek büyümesi için
Busu48 YusufBetlBulut İkili testte öğrendim bende evladımın böbreğinde buyume vardı daha sonrasinda da iki böbreği büyüdü benim yediklerim içtiklerim etki etmiş bayağı biseylerden uzak durmam gerektiği söylendi 37 haftalığız büyüme durdu ama yok olmadı doğduktan sonra ilk çişini yapınca rahatlayabilir yada sünnet gerekli görülürse sünnet edilir demişti doktorum sorun teşkil etmediğini ve genellikle erkek bebeklerde bu durumlarda karşılaşıldığını söylemişti doktorum
Zarife0666 Busu48 bizimde bebeğimizde sol böbrekte büyüme var yeni öğrendik. Yeme içmekle gerçekten alakası var mı nelerden uzak duruyorsunuz mesela ?
Busu48 Zarife0666 Evet çok alakası var nişasta li yiyecekler hamur işleri meyve suları yok denecek kadar az tüketim tuzu hayatımdan çıkardım patates pirinç vs muz kaşar peynir süt daha ağırlık verdim ekmeği azalttim