Kerem ismini koymayı düşünüyorum hamişler , sizce nasıl ?
Dilber000 cok güzel♥️
Dilber000 benimde oğlum olucak inşallah bizde Kerem koyucaz 😊🩵
Eksijelibon teşekkürler 🤩