Lavin23 Merhabalar🌼ben bebegin cinsiyyetini dogdugu zaman öyrenmek istiyorum, sabrede bilecekmiyim bilmiyorum😄Böyle yapan anneler oldu mu?
Agg0207 Lavin23 yok bende asla sabredemem 15+3 oldum catladim yanii suana kadar bir an önce öğrenmek istiyorum.kiz olsada sevicem erkek olsada ama insan çok merak ediyo
Ayazmom_ hayatta sabredemem 8 haftalik olduk cok sukur simdiden merak ediyorum. Ogreneyim de ona göre ona ciciler alayim diye😂 size bol sabirlar🙏🏻😂
HTSY-3535 20 haftada doktor kız dedi 23 de erkek dediler bir daha sormadım bende doğumda ögrencem ara renkler kıyafet aldım 💕🌼