ersevtan 16 haftalik hamileyim daha önceki hamileligimde çok vitamin vermisti doktorum bu sefer gittiğim doktorlarin hiçbiri birşey vermedi bu haftalarda hangi vitaminler kullanılıyordu
Barismom ersevtan 15.haftadayım. 5-12hafta arasında folik asit ve D vitamini kullandım. 12.hafta itibariyle D vitamini ve içinde omega 3falan olan Bi multivitamin kullanıyorum. Kanda Demir ferritin değerlerim iyi çıktığı için şimdilik doktorum demir ilacı başlamadı
Mihriii- Esrafatih01 magnezyumun hangi çeşidini kullandınız? Ben de başlamıştım fakat bağırsaklarımda istenmeyen sonuclara yol açtı bırakmak durumunda kaldım
Bilge_11 19+4 de başladım biraz geç oldu doktor değişimi olduğu için Demir ve decavit + omega innate +d vit
Fahsj- GeriCekilmeKorunmaDegill nasıl kullanıyor bana yazdı doktorum fakat eczacı üzerine hiç bir şey yazmamış
hulya1406 Zeynepece1 bende folik asitten sonra sadece regenesis max 5 kutu oldu hala ona devam ediyorum.
Nigar-3065 Merhaba ben çok ilaç vitamin kullanmadım demir eksikliğini kullandım sadece skntm yok ins doğumdan sonrada bir sknti yaşamam..