Omuriliği falan çok güzel belli ama iki bacak arasından baksa tam net görünür bunda da net değil zaten. Oooo bide 17 haftalıkmış kesin belli olması lazım zaten cihazı da iyiymiş güzel gösteriyor. Bir dahakine bacak arasından resim iste ama zaten 1 ay sonraya da detaylı usg ye gideceksin