Dmltlg50 ilk qebeligim düşükle sonuçlandı çünkü tedaviye çok qec başlamıştım bu ikinci gebeligim ve yine riskim olduğu için 6 haftadan itibaren 3 qün ara ile progestan ignesi vuruluyorum ve fitilini hergun kullanıyorum inşallah sorunsuz atlatırız şu an 15 haftalığız