Dilara99 Merhabalar. Aranızda genital siğili olup normal doğum yapan annelerimiz varmı? 28+5. haftalık gebeyim. Doktor kontrolünde 2 gün sonra olucam. Bu konuyla ilgili her hangi bilginiz varsa ve bölüşürseniz çok sevinirim. Teşekkürler önceden💕
Aslan10 Dilara99 arkadaşım yaşadı 38. Haftada fark ettiler sezeryana aldılar normal doğum olmaz dedi doktoru ağızına burnunun bulaşınca bebeğin ses tellerine zarar mı ne veriyormuş normal doğum yapamazsın dediler ama geçer belki doğumdan hemen sonra geçti o biraz hormonal bekle bence geçer daha erken çünkü senin için
Merveftm Dilara99 genital sigilde normal doğuma karşı doktorlar. Direk bebeğe geçiyor.hic riske atmaya gerek yok. Boğazına yapisabiliyormus. Arkadaşımda vardı oda sezeryan oldu. Tvsiyem asla normal olsun diye diretme. Sağlıklı olsun gerisi hiç önemli değil kuzucum ❤️
hayalperest2310 Dilara99 doğum kanalında olmadığı sürece normal doğumu oluyor benim 18 haftalıkken çıktı birkaç seansla yakma işlemi oldu doğuma kadar tekrar Aktif olmadığı için normal doğumum oldu doktorum doğum kanalında olmadığı sürece engel teşkil etmez dedi