Geçen ay 10 da regl oldum dün bat günüydü reglden önce kaçtane test yaptım negatifti dünde yağtım negatif bir günüm geçti acaba geç döllenme olabilirmi ? Hiç günüm geçmezdi aksine erken gelirdi 2 gün falan ilk defa böyle oldu geç döllenmeye yaşayan varmı aranızda önce negatif çıkıp sonra pozitife dönen 🥺🌸