Canım anneler 🌼 32 haftalık gebeyim ayaklarımda ödem veya şişlik yok ama ayaklarımda çok fazla ağrı var özellikle sabahları sanki gece birisi ayaklarımın altına vurmuş gibi ağrıyor üstüne basamıyorum gün boyu da devam ediyor. Benim gibi olan var mi acaba ne yapabilirim? Bir de bazı geceler sağ kasıgıma kramp giriyor inanılmaz kötü 😞