İndirimde bende uni baby üçlü paketini almıştım trendyoldan eczacıbaşı satıyordu (yumuşatıcı deterjan şampuan) indirimi görünce hemen aldım araştırmadan. Araştırdıktan sonra kokuyor zararlı şöyle böyle diyenler olmuştu ama iade etmedim kullandım 34. Haftada yıkadım ki ağırsa kokusu doğana kadar hafifler en azından diye ama kokuda hiç ağır gelmedi , hatta 2-3 gün sonra hiç koku kalmadı bi süre sonra zaten kendi deterjanımızla yıkarım öyle her şeyi dört dörtlük olmasın 😂