2prensesannesiiii Arkadaşlar sezeryan doğuma eşler girebiliyor mu ben giremiyor diye biliyorum da normal doğum dışında var mı bilgisi olan
Serencihannn 2prensesannesiiii özel hastane alıyor canım devlet sanmıyorum, adet sancısı gibi sancı eklendi bana birde 😬😬 sanırım kızımda erkenden gelmek istiyor
Mira343434 2prensesannesiiii bende norml doğuma girilmiyor sezaryana giriliyor diye biliyorum ama her hastane almayabiliyor
Serap-asel 2prensesannesiiii özelde alıyorlar ama genel anestezı verılırse alınmıyor belden uyuşturmalı olursa alınıyor
serpil1baby 2prensesannesiiii benim hastanemde almıyor malesef sezeryan olucam. Ama bazı hastaneler alıyor🫣
Aysecan0335 Benim eşim ben oksaparımı vururken bile nerdeyse baygınluk geçircek gibi oluyodu ilk zamanlar heralde doğuma girse nalları diker 😁 babam ve abimde öyle kan tutar hemen fenalaşırlar 😁
2prensesannesiiii Aysecan0335 hahahah 😂😂😂 çok lüx hastaneler alıyormuş galiba ama genel olarak alınmıyor ay arkadaşım alıyorlar dedi de merak ettim
serpil1baby Serap-asel benim hastanem almıyor özel burda bi kaç özel daha almıyor. Almayan çok malesef😞
2prensesannesiiii serpil1baby benim gittiğim hastane de almıyor bence genel olarak alınmıyor çok nadir alan hastaneler vardır
2prensesannesiiii Aysecan0335 😂😂😂 kuzum ben bilmiyorum alındığını şimdiye kadar benim arkadaşım sizin orda sıkıntı var galiba genel olarak alıyorlar deyince şaşırdım😂 bence de çok lüx hastaneler alıyordur alıyorsa
serpil1baby Serap-asel var var olmazmı çok çok lüks olan hastaneler alıyordur tabi acıbadem falan🫣 normal özellerin çoğu almıyor.