mahperii ben yaptırmadım,doktor da zaten yaptırın diye diretmiyor anlatıyor sadece çünkü tedavisi olmayacak bir şey ya o çocuğu kabul edeceksiniz ya da aldıracaksınız ki yanılma payı da varmış ne gerek var stres dolu hamilelik geçirmeye düşünerek yaptırmak istemedim Allah korusun ters bir şey çıksaydı aldıramazdım da vicdan azabından ölür dirilirdim. Eğer sizde böyle düşünüyorsanız çok da mantıklı değil. Çok şükür geçen hafta kontrole gittiğimizde doktor ense kalınlığının ideal olduğunu,burun kemiğinin oluştuğunu söyledi🫶🏽