Merhabalar bugün detaylı ultrasyona girdim bebeğin eşinin yani plasenta aşağıda olduğunu söyledi doktor bunun sebebi önceki olduğum sezeryan ameliyatları yani eğer yukarı çıkmazsa ilerleyen haftalarda rahmin alınması bile söz konusu olacağını söyledi böyle durum yaşayıp sağlıklı doğum yapanlar var mj aranızda bilgi verirseniz sevinirim