Miracleee sabredememekte haklısın ama bana inan beklemediğin anda öğrenmek erken öğrenmekten çok daha güzel. Benim süpriz oldu ve gecikmemin ilk günü arkadasımın ısrarıyla test yapmıstım. Ona rağmen zaman geçmedi, keseyi görcek miyim aman içinde embriyo var mı aman kalp atışı derken fazla stresli oluyor. O yüzden bırak reglin 3 gün geçince yap tatlım💗