Busrace7 sırf bu sebepten acile gittim tek nabız önemli değil tansiyon 14 8 15 9 olursa gel dedi kan akışı hızlandığı için nabız yükselmesi çok normalmış benim nabız 140 larda çok yormadan hafif hafif sürekli yürüyüş ve bol sıvı tüketimi önerdi yani sizinki neredeyse normale yakın sebiyeler 🤗