Gzo bende serklajli ve progestan kullanan biri olarak insanı güvende hissettiriyor. Tabi ki dualar da çok önemli. Ama kendinizi üzmeyin gereksiz yere fitil olarak kullanın daha rahat edersiniz yan etki de yapmıyor öylesi. Sadece akıntı fazla oluyor o kadar. Bunlar geçici süreçler sağlıkla bebislerimiz kucağımıza alalım da ne yapalım katlanacaz bunlara.