Guneskemikseda Daha önce 1 hafta geride demişlerdi 2 ayrı doktor. Şimdi 3 hafta geride diyor başka bir doktor. Aynı şeyi yaşayanınız var mı? Bir hafta önce kontrolde normalken şimdi nasıl 3 hafta gerilemiş olabilir?
Asfgjhdd__00 Guneskemikseda aynısı canım özele gittim 3 hafta devlet 2 hafta geride kilosu dedi ufak bebek kime inanacagimi sasirdim
Guneskemikseda Benvebebegim 37+5 ama başka bir doktor daha baktı normal bir hafta geri de dedi sonradan 🤗 cihazlar yanlış ölçmüş sanırım
Benvebebegim Guneskemikseda çok sevindim. Sağlıkla kucaklayın inşallah 🙏🏻 cihazlar ve bebeğin o anki pozisyonu bazen fark oluşturabiliyor
Guneskemikseda Benvebebegim ay çok teşekkür ederim, bilmiyordum sağlıklı olsunlar da yavrucuklar ❤️🥰🌸
Guneskemikseda Asfgjhdd__00 ya bende özelde sadece 1 hafta dediler ilk. Sonra devlette 1 hafta dedi. Bu gidişimde yine devlet 3 dedi devletteki başka doktor 1 dedi aynı gün 😂
Asfgjhdd__00 Guneskemikseda ben öyle aç köpek doktorlara geldimki afedersin kolestaz olmadığım halde testlerde bana 400 liralık ilacı zorla aldırmaya çalışıyorlar sürekli paralı ilaç en iyisi şehir hastanesine yoksa çok üzülüyorum vallahi benim gibi bu hale gelenlere biz eşimle oturduk bekliyoruz bebeğimizi görelim onu bile göstermedi özel başladı şurasi böyle burası böyle piskolojimiz bozuldu eşimle 1 saatlik korku senaryoları dinledik 800 lira verdik 2 haftaya bidaha gelin diyo özel klinik bı dairede zaten aman aman bidahq tovbe 😂😂