Hzky2010 Arkadaşlar çatı muayenesi hangi haftalarda yapılıyor ve isteğe bağlı mı istemeyen yaptırmaya biliyor mu acılı bi işlem mi?
Hizligonzales Hzky2010 kendinizi kasmadiginiz surece oyle buyuk bi aci hissetmezsiniz normal dogum istiyorsaniz cati muayenesi yapilmali tabi benim 36.haftamda yapılmıştı
Edaaa1 Doktorum 36 da yapıyorum dedi. Korkacak bir şey yok gözünde büyüttüğün kadar değil anlamayacaksın bile bir iki saniye ama kesinlikle istemiyorum dersen de yapmayız dedi. Korkuyorum ama yaptırmayı düşünüyorum yine de
Edaaa1 Hzky2010 Normal doğuma uygun muyuz değil miyiz bilemezler anca doğum anında karar verirler bizi bu durum strese sokabilir yaptıralım bence 😃
pandoraninkutusu Hzky2010 benimde 38. Haftada yapılcak 31 mayısta yaptırcam korkulcak birşey yok diyor herks🥰
Hizligonzales Hzky2010 eger catin darsa normal dogum esnasinda cok zorlanirsin bence ve sezeryana donme ihtimalin olur en azindan bence onceden yaptirip uygun musun degilmisin diye bakilmasi daha dogru