Kızlar dün acil doğum yaptım bebeğin kalp atışları düşüyordu solunum sıkıntısı var şuan yoğun bakımda küvözde dün burnunda hortum vardı bugün çıkarmışlar kafasını fanus gibi biseye koymuşlar kendi nefes alıp veriyordu sizde böle bişi yaşadınız mı ne kadar kalır acaba insanın yanı boş kalması kötü biseymis orda iyi yaşıyor ama ben burda bitiyorum sadece sabah ve akşam gorebiliyorum dokunamiyorum