Tokluk kan şekerini ölçtüren var mııı? Varsa kaç çıktı?
Gizemhakan tokluk 113 cikti cnm
Bn her hafta olcturuyorum aclik 88 tokluk 128 cikti doktor cok iyi dedi senin kac cikti
Açlık 80 tokluk 120 cikti da merak ettim normalmi diyee 🤗
Gizemhakan gozun aydin cok güzel cikmis canm
Gizemhakan normal normal Benim de açlık 85-tokluk 110 hep bu civarda çıktı
DLiviyaEsor Teşekkür ederim canım 😘
Açlık 77 tokluk 132 çıktı normal dedi doktor
Ezgimurat Iyi sevindim benimkide kötü değil o zaman🙂