esmos27-e canım ben 19 hafyltalik oldum aksamlari bebek hareket etmezse bende kendimi hamile gibi hissetmiyordum mesela her gün mide bulantım falan da olmadı 2 güne bı falan aralıklı olduğu için hala öyle hissediyorum normal hayata devam sadece biraz karnım çıktı o kadar 😊