Hatice_123456 en net bilgi internetten alırsınız bence ordan araştırın , Süt parası ve doğum parası ayrı şeyler. Hangisiydi tam hatırlayamadım çalışan anne değildim ben eşimin maaşına yansıttılar bir kerelik öyle alınıyor diğeride PTT den direk gidip soruyorsunuz TC ile bakıyorlar yatıp yatmadığına belki e devlettende bakılıyordu bilemiyorum. Netten araştırıp daha güncel bilgilere ulaşabilirsiniz benm dediklerim 3 yıl öncesiydi değişmiştir belki. Doktorunuzun size bi doğum belgesi vermesi lazım onunla oluyor diye biliyorum babanın maaşına yatması için. Belediye hizmetide herkese gelmiyor benm tanıdığım bazılrına geldi bize gelmedi mesela hoşgeldin bebek paketi adı altında anne bebek çantasına koyup veriyor bazıları kutuda 🤗 gidip belediyeden istenirse veriliyor ama diye duydum 🙃 ne çok konuştum 🤔🤗