Merhabalar son zamanlarda aklıma takılan bı soru var sizlerle paylaşmak istedim. Geçtiğimiz yıl smear testi sonrası yapılan tetkilerde HPV virüsü tasidigimi biri pozitif olduğunu ogrendim. 3 doz aşı önerildi. 1.dozu olduktan sonra hamile olduğumu öğrendim. HPV virüsü olup normal doğum yapan var mı?