Simayy1 Kızlar beebegimin cildi cok kuru derisi soyuluyor ne kullanabilirim acaba nemlendirmek için ?
Hizligonzales Simayy1 yagdan ziyade sebamedin bebekler için losyonu yads kremi var onu tavsiye ederim benim oglumunda cildi cok kuru dogdugundan beri her banyodan sonra onu kullanirim
Papiiii Simayy1 yaa daha dogurmadim ama ben kuruluk olursa yag kullanirim diye dusunmusdum benim ilk bebegim olucak bilgisizim.Ama nemlendirici krem felandami fayda etmiyro
Papiiii Havvaca bilmemki kime sorduysam banada lasyoni hic onermediler icinde kimyasal kesinlikle var dendi
Havvaca Papiiii yağlar da masum değil emin ol canım. Organik zeytinyağı var bende köyden geliyor onu sürerim diye düşündüm ama asit içerdiği için biraz büyüyünce kullanmak gerekiyormus