denizmanzarasi
12’e kadar vakit var ondan sonra su bile içilmeyecek
Dayanamam diyorsanız gece açlıga hamur işleri yiyin derim tok tutar
Benım 3.olacak aclık konusunda sıkıntım olmuyor ama gece 12’den teee sabaha ve doğum sonrasıda verilmeyince üşüme ve fena halsizlik oluyor. Dilim damağım kuruyor resmen