Betussx Kızlar ben dün evde test yaptım 2.çizgi silik çıktı bugünde hastaneye gidip kan verdim fakat değerim 11,92 çıktı sizce kimyasal gebelik mi yoksa yükselirmi ?
Sevval0308 Betussx yükselebilir cnm 5 in üstü sonuçta tabbim hakkında hayırlı olanı versin :) reglin geciktimi
Freckles Önemli olan değerin yüksekliği değil, düzenli artışı canım benim, 2 gün sonra yeniden ver 2 katına çıkması lazım. İnşallah güzel haberler alırsın ❤️🙏