ensensr23 Park beşik aldık ama yatağını daha almadım son aya bıraktım. Siz ne kullanıyorsunuz iç yatak olarak. Çok pahalı olmasına gerek yok.
saitkereminannesi02 ensensr23 iç yatagi vardı ama sünger gibi birşey annemde yünden yatak yapmıştı yün yatak üstte diğeri altta kullanıyordum oglumda bunda da öyle yaparım
Withaysa ensensr23 yataş twiny modelini aldım canım çok beğendim. Bi tarafı daha sert yenidoğana uyumlu diğer tarafı daha yumuşak 2 3 yaş vs için
ensensr23 saitkereminannesi02 iç yatak hangisini kullanıyorsunuz. Benimde yün yatağım var kışın dediğiniz gibi yaparım bende.
saitkereminannesi02 ensensr23 Bilmiyorum ki aldığımızda vardı ince sünger gibiydi 3bucuk yıl oldu alalı
ensensr23 Withaysa twinye baktımda diğer süngerlere göre çok uçmuş 950 gibi bir fiyat istiyolar. Daha uygun bakıyorum ben🥰