Muallime38 Yazmelegi_ ben çok fazla doktor değiştirdim hep icime sinmeyen bir şeyler oluyordu en son bu dedik ama hala da emin değilim 🤦♀️
mnli Muallime38 yani çok canınız çekiyorsa bir iki parça yemekte ben sorun görmüyorum ama 2. De bu kafaya ulaştım dediğim gibi birincide çok katıydım
Yazmelegi_ Muallime38 bende önce devlete gittim sonra pişman oldum bu doktoru da araştırıyordm direk ona gittim ve aşırı memnunum yani anlatımı olsun ilgisi olsun çok iyi