Kızlar, bugün muayenemiz vardı 15+1′iz. Doktor plasentamın rahim ağzına yakın olduğunu söyledi. Normal doğumu engelleyebilirmiş ama yukarı da çıkabilirmiş. Ben de normal doğum istiyordum bir aksilik olmazsa. Başına böyle bir şey gelip normal doğum yapan, sonradan plasentası yukarı çıkan var mı?