Gizemcikkk miradizayn diye bir satıcı çok memnun kaldım 3 günde falan geldi,köpük kutu içinde patpata sarılı şekilde aşırı korunaklı geldi, keçe bebekler tek başlarına 150-200 tl ye satılıyor üzerindeki bebeği çikolatası falan çok kaliteli numune yollamışlardı yedim pelit marka imiş . Sonrasında toka kutusu olacak minnoşa inşallah ❤️ allah hepimizi saplıkla kavuştursun yavrularımıza