Kızlar 27 haftalık hamileyim. Ev dekorasyon üzerine kendi işimi yapıyorum. Tamamı kendi el yapımım olan ürünleri yapıyorum. Evden çalışan bir ekibim var fakat atölyede yalnızım. Atölyede akşama kadar çalışırken hep yerde oturarak eğilip bükülerek iş yapıyorum. Masada yapılacak bir iş değil. Yerde de artık baya zorlanmaya başladım eğilip bükülmekten çocuğa baskı yapıp zarar verir verir miyim acaba diye korkuyorum. Sırtım ile belimin ağrısından bahsetmiyorum bile 🙁 Yanıma eleman da alamıyorum asgari ücret verebilecek kadar büyük değilim henüz. İşe ara da veremiyorum çünkü Trendyol çiçeksepeti Hepsiburada gibi platformlardan satış yaptığımız için mağazayı askıya aldığımız anda tüm emeklerimiz sıfıra dönecek. Mağazayı yeniden aktif ettiğimizde sıfırdan başlamış gibi başa dönecek. Mağaza bu kadar öne çıkmışken bunu da göze alamıyoruz. Hem maddi olarak da zorlanırız. Ama artık ciddi anlamda zorlanmaya başladım 🥺 kilom da etkiliyor tabi 27 haftada 13 kilo aldım. Yerde hareket ederken ters bir harekette bebeğime bir şey olur mu? Kendim bir şekilde ağrılarımla baş ediyorum ama yerde çalışırken çok eğilip bükülmekten oturup kalkıp sağa sola uzanmaktan bebeğime bir şey olur mu endişesi kaplıyor. İlerleyen aylarda ve bebek doğduktan sonrasını düşünemiyorum 🥹