Merhabalar 29+4üm bugün. Ultrasondan doktor sıvısının biraz bulanık olduğunu söyledi ne kadar su içtiğimi sordu vs. En az 3 litre içiyorum günde tamam sorun değil dedi. Yaşayan var mı ya da bilgi sahibi olan? Kan tahlilleri de normaldi gelişimi de normal dedi