Kizlar haftaya Çarşamba günü doğumu başlatmak üzere yatisim yapılacak tabi o zamana kadar kendisi gelmezse, ben epidural anestezi istiyorum fakat çevremde suni sancıyla doğumu baslatilanlar epidural ise yaramıyor diyorlar, bu konuda tecrübeleriniz neler doğru mu ?