Kimyagercik Kızlar hediyelik için pleksi magnet ve koyunlu kokulu tas düşünüyorum. Cikolatayi hacı bekir ancak kapi susu bulamadim sizin diğerleri hakkinda dusunceleriniz neler acaba ?
YamacDemirinAnnesi Kimyagercik ben kapı süsünü ve hediyeliği magnet gibi yaptırdım , yastık yaptırdım çikolatalığıda cuma gidip bakıp karar verip yaptırıcam canım 😌
baharclk Kimyagercik instagramda eylul tasarim kapi suslerinin fiyatlari uygun taki yastiklarida var tavsiye edern diger sayfalar cook pahali. Bnde hastane ve eve gelenler icin cikolata yaptiricam birde hediyelik olark minik siseleede kolonya dagiticam 😁 yani simdilik boyle dusunuyorm
omurdincerli Kimyagercik ben kapı süsünü kendim yaptım komşumla hediyelik olarakta kutuda kokulu taştan Bebek yaptırttım
YamacDemirinAnnesi Kimyagercik annem bulmuş yerini bilmiyorum ben internetten baktım beğendim ona göre yaptırdım canım keşke burdan resim gönderme özelliği olsa burdan da gösterebilsem
Gullac35 Kimyagercik var tabi ki, gufo_design cikolata Nildabebek kapi susu ve taki yastigi Kurabiyeboutiquer- kokulu tas magnet
Kimyagercik YamacDemirinAnnesi kullanici adini atabilirmisi canim ugkulama hata veriyo ustune basinca
YamacDemirinAnnesi Kimyagercik canım benim instagramım yok https://www.instagram.com/sedeftasarimatolyesi/
Aysgeulburakk Ben kapi susunu kendim yapacağım keçeden nette baktim cok güzeller. Ama keçeyi nerden bulacağım 🙄
sburc36 Ben kendim yaptım kapı süsü nu keçeden tulle de susledim zaten bugün yarın dogurcam Allahın izniyle
Bebekhemsiresi BENde tüm süslerimi kendim yaptım keçe magnet,ayıcık anahtarlık, ETAmin lavanta kesesi..çikolataya henüz karar veremedim
omurdincerli Kimyagercik birde takı yastığı gibi yastık yaptırdım çikolatada da Deniz figüranlı aramıza hosgeldin Deniz Kağan yazdırttım