Gulcannnnnnnn Kızlar hamileliğimin 35. Günündeyim yürüyüş yapmam veya alışverişe çıkmam zararlı mı sizce düşük riski veya kanamam hiç olmadı
Deletedmom_51 Gulcannnnnnnn fazla yürüyüş iyi değil alışveriş çık ama kendini yormadan ağır şeyler kaldırma.
Gulcannnnnnnn Teşekkür ederim eve ağır kaldırmamaya dikkat ediyorum ama üç dört gündür 4 saat falan alış veriş yaptım korktum o yüzden biraz
x_sena Gulcannnnnnnn bende öyle çarşıda bi gezdim 1 saat falan ondan sonra lekem oldu 10 gün yattım tavsiye etmem
Gulcannnnnnnn x_sena ay o zaman daha çok dikkat edeceğim ben saatlerce alış veriş yapıyorum kaç gündür
GLZR190 8 hatfalik hamileyim Bende çok yurumustum hatta akşama kadar ayaktayım diyeyim sonra kanamam oldu doktorum çok yorulmuşsun dedi dikkat edin
Gulcannnnnnnn GLZR190 teşekkür ederim daha dikkatli olacağım memlekete geldiğim için tutamıyorum kendimi alış veriş yapmaktan dediğiniz gibi en az 3,4 saat sürüyor alışveriş