Drana hanımefendi benim şikayetim o değil yazımı tam olarak okumadınız herhalde?!! Ben doktorun azarlayarak küçümseyerek konuşmasından dolayı şikayet edeceğimi söylüyorum zaten ve doktorun öyle bir zorunluluğu olmadığını söylüyorsunuz elbette sağlığına bakacak ama cinsiyetise söylemek zorunda hayırdır kaçıncı çağda yaşıyoruz da böyle düşünüyorsunuz???